Proč investovat do reklamy?
Mnoho začínajících firem se hlavně v prvních měsících svého fungování musí potýkat s nedostatečným finančním obnosem. Nechce se jim investovat do reklamy a tak raději vše řeší formou sociálních sítí či vlastní webovou stránkou. Jenže právě to je možná kámen úrazu. Jen málo z nich si neuvědomuje, že je to práv online marketing či samotná reklama, která dokáže nalákat potřebné zákazníky. Ti pak generují zisk a pomáhají firmě pomalu se rozrůstat. Jak tedy zacílit na potencionální zákazníky i třeba jen s omezeným rozpočtem?
- Sociální sítě
Jejich provozování nestojí skoro nic a výtěžnost je maximální. Na sociální sítě se v současnosti přesouvá většina reklamního obsahu, jelikož firmy dobře vědí, jak velký dosah bude mít. Reklamní agentura Domažlice vám ráda poradí jejich spravováním. Bude však nápomocná i v řešení dalších problémů, jako je tvorba webových stránek, PPC reklamy či tvorba produktových fotografií.
- Webová stránka
Kdo není na webu, jako by nebyl! Webové stránky jsou dnes již naprostým standardem, díky kterému je možné zvýšit povědomí o své firmě. Ať už nabídka produktů nebo služeb ovšem nepřiláká zákazníky, pokud nebudou stránky dobře optimalizované. Nově vzniklé weby mají velmi často problém s nedostatečným přílivem nových zákazníků, neboť si k nim velmi často nemohou najít cestu. Algoritmus vyhledávačů totiž pracuje proti nim a upřednostňuje weby s delší historií či větší návštěvností a tudíž důvěryhodností. Tuto skutečnost je ale možné změnit se správnou prací s klíčovými slovy či podpůrnými PR články. Díky tomu bude pro vyhledávače daný web mnohem lépe čitelný, a tudíž ho bude umisťovat mezi první výsledky hledání hned za placenou reklamou. Mnoho firem ovšem SEO příliš nevyužívá, neboť jim přijde neefektivní jeho pozvolný účinek. Na druhou stranu je ale zapotřebí říci, že je trvalý.