Balení je věda


Zákazníci, kteří využívají nákupy online, si někdy nejspíš říkají, jak obchody zboží balí. Některé obchody mají skutečně problémy s balením zboží. Mnozí zákazníci svoje problémy s rozbitým zbožím řešili už i na sítích, kde poukazovali na to, že i křehké zboží obchod balí ledabyle. Nepoužívají vhodné obaly, což způsobuje problémy při přepravě. Přepravci se často k zásilkám nechovají zrovna v rukavičkách, a tak se nelze divit, že jsou zásilky rozbité.

balení balíčku

Někdy jsou dokonce i poškozené krabice. Velká část obchodů se snaží používat recyklované materiály, které se dají koupit v obchodech s obalovými materiály. I když spousta obchodů stále používá na balení každé zásilky nové krabice a nové folie, roste počet obchodů, které se snaží používat obaly opakovaně. Kdo chce balit kvalitě a ekologicky, může používat například kraftový papír https://www.balteto.cz/wrapovy-papir/, kterým se dá zboží obalit, anebo se dá použít jako výplň do krabice.

balení balíčku

Balíte občas balíčky?

Zásilky neposílají jen obchody, ale spousta lidí pravidelně prodává svoje věci, které už nepoužívají. I tyto zásilky je nutné správně zabalit. Vždycky je nutné dbát na to, aby se věci v balíčku nehýbaly, pokud jde o křehké věci. K tomu lze použít klasické bublinkové folie, anebo třeba zmačkané letáky či ekologické výplně, které se dají kompostovat anebo se rozpustí ve vodě. Je důležité správně zvolit typ obalu, protože na tom závisí, zda vaše zásilka k příjemci dojde v pořádku. Nenechávejte nic náhodě a vybírejte si opravdu dobré obaly a výplně, které pomůžou vaše zásilky dopravit v pořádku, bez ohledu na to, zda jste podnikatel a máte e-shop, anebo zda rozesíláte pouze svoje věci. Dopravit zásilku v pořádku je potřeba, aby ani jedna strana nemusela řešit poškozený obsah balíčku, což se často špatně prokazuje u přepravce, a reklamace je většinou neuznaná kvůli špatnému balení.